Berge Sag styrker teamet med ny ettermarkedsansvarlig
Berge Sag har ansatt Andreas Fosse fra Ølensvåg som ny ettermarkedsansvarlig. Fosse vil ha ansvar for å håndtere spørsmål og henvendelser fra kunder etter at de har flyttet inn i sin nye bolig eller hytte.
Dette er en viktig rolle for oss, da vi ønsker å gi våre kunder best mulig oppfølging og støtte i etterkant av overtagelsen. Våre ansatte på ettermarked jobber hver dag for å sikre at alle henvendelser blir behandlet så raskt og effektivt som mulig, slik at kunden får den hjelpen de trenger.
Kundetilfredshet er viktig for oss
Berge Sag har alltid hatt et sterkt fokus på kundetilfredshet. Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde med både byggeprosessen og resultatet, også i etterkant av innflytting. Derfor er det viktig for oss å ha en god prosess for å håndtere spørsmål og henvendelser fra kunder.
Når en kunde tar kontakt med ettermarkedsavdelingen, vil Andreas være ansvarlig for oppfølgingen av henvendelsen. Andreas vil lytte til kunden og deretter jobbe sammen med kunden for å finne en god løsning. Han har lang erfaring fra byggebransjen, og han har god kunnskap om hvordan man håndterer spørsmål og henvendelser fra kunder.
En trygghet for kundene
Vi vet at det er en trygghet for våre kunder at vi har en egne, dedikerte ressurser som jobber med service og reklamasjonsarbeid.
Vi er glade for å ha Andreas med på laget. Vi er sikre på at han vil gjøre en god jobb med å håndtere spørsmål og henvendelser fra våre kunder.
Andreas Fosse er klar for utfordringen
Andreas er glad for å ha fått denne muligheten. Han har jobbet i byggebransjen i mange år, startet som lærling i vårt eget tømrerfirma Berge Sag Fagbygg, og han har god erfaring med å håndtere spørsmål og henvendelser fra kunder.
- «Jeg er opptatt av å gi kundene en god opplevelse, også i etterkant av byggeprosessen. Jeg vil gjøre alt jeg kan for å hjelpe kundene med å løse eventuelle problemer eller spørsmål,» sier Fosse.
Han er også opptatt av å samarbeide godt med de andre byggeledere og alle involverte parter for å finne den beste løsningen for kunden.
- «Jeg vet at dette er en viktig rolle for å sikre at kundene våre er fornøyde med sitt nye hus eller hytte,» sier Fosse.